
Identiteit, imago en reputatie: wat is het verschil?
Identiteit, imago en reputatie: wat is het verschil? In de wereld van communicatie en marketing worden de termen identiteit, imago en reputatie vaak door elkaar

SMART IDENTITY CREATION | GRAPHIC en UX DESIGN
In deze fase wordt de oplossingen voor een bepaald probleem gezocht. Meestal worden er vijf oplossingen bedacht. Bijvoorbeeld: een uitleg-menu’tje, een simpelere lay-out, minder verborgen opties op de home-page en ga zo maar door. De oplossingen worden besproken met een team, En op gedetailleerd niveau bekeken . Welke ideeën zijn de moeite waard om te implementeren. Dit wordt meestal gedaan in groepsverband, met mensen van verschillende pluimage.
Een product is nooit klaar, stellen bedrijven die design thinking toepassen. Blijf daarom altijd testen.

Identiteit, imago en reputatie: wat is het verschil? In de wereld van communicatie en marketing worden de termen identiteit, imago en reputatie vaak door elkaar

De Gouden Regels voor een Sterk Logo Een logo is het gezicht van je merk, het moet in één oogopslag herkenbaar, krachtig en veelzijdig zijn.

Design Sprint: Van Idee naar Getest Prototype in Slechts 5 Dagen Wil je snel een innovatief idee valideren of een complex probleem oplossen? De Design

In 5 stappen naar een inspirerend merkverhaal Weet jij precies waarom je doet wat je doet? En kun je dat meteen vertellen als iemand het

Social Advertising De meerwaarde van online banners en (display) advertising voor jouw marketingstrategie. Display advertising is een vorm van reclame die getoond wordt op een

De klantreizen bij het kopen van van producten en/of diensten vinden steeds meer online plaats. Bovendien neemt het aantal online aanbieders steeds meer toe. Je merk

Duurzaam gebruik Duurzaamheid gaat over het evenwicht tussen mensen, milieu en bedrijf. Het is een verdelingsvraagstuk waar iedere gebruiker van grondstoffen en eindproducten mee van

Wat is het verschil tussen gebruikersinterface en gebruikerservaring?Op het meest eenvoudige niveau is de gebruikersinterface (UI) de reeks schermen, pagina’s en visuele elementen, zoals knoppen

Wat is Branding? Branding is het vermelden van een merknaam, bedrijfsnaam of logo met als doel de bekendheid ervan te vergroten. Deze vorm van marketing

Less is more: de essentie van goed design De uitspraak “Less is more” betekent letterlijk: minder is beter. Hoe eenvoudiger het ontwerp, hoe krachtiger het

Native, Web, Hybride of Progressive App – Wat is het verschil? Smartphones en tablets zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. We

Thought Leadership: Een holle marketingterm of dé sleutel tot autoriteit? Je hoort het overal: Thought Leadership. Maar is het niet gewoon een lege marketinghype? Of