CORPORATE

Online Bannering

De meerwaarde van online banners en display advertising voor jouw marketingstrategie.

Display advertising is een vorm van reclame die getoond wordt op een website. Het is een effectieve oplossing voor het verspreiden van bijvoorbeeld banners (afbeeldingen en teksten of videobanners). 

Display adverteren kan verschillende doelen hebben en met een verschillende insteek worden benaderd:

  • Wil je meer algemene naamsbekendheid en jouw bedrijf een boost geven?
  • Heb je een specifieke doelgroep waaraan je jouw nieuwe product, dé topper / aanbieding van de week wil laten zien?
  • Ga je een campagne opzetten om bezoekers die op je website zijn geweest te retargeten?

Display advertising kan prima werken als ‘missing piece of the puzzle’ in het grotere geheel en kan, afhankelijk van de behoefte, zelfs ingezet worden op meerdere plaatsen in de sales funnel. Het creëren van naamsbekendheid (see), het aanbieden van jouw product aan een specifieke doelgroep om deze tot actie te laten overgaan (do) of zelfs voor het opnieuw benaderen van bestaande klanten of potentiële klanten waarmee een zekere vorm van interactie is geweest en van hen een (loyale) klant maken (care).